22 Kasım 2015 Pazar

Burcu Esmersoylu Elin Oğlu Programı

       Elin Oğlu




Elin Oğlu Programı geçtiğimiz gece yayınlandı. Ben programa ara ara bakıyordum. Ama bu program bu gece beni baya bir hayal kırıklığına uğrattı. Evet genel olarak iyi bir program malzemesi bol ancak bu değerlendirilemiyor. 1 saat 45 dakika programa uzun geliyor. Programda seyirci olması ise katılımcıların tribüne şov yapmasına sebep oluyor. Program komik olsun diye katılımcılara sürekli diyalog veriliyor. Bu işi sanki bir tık tiyatroya dönüşüyor. Program da bazı katılımcılara az söz hakkı veriliyor. Örneğin Robbie'ye Masataka'ya...Tamam kardeşim komedi programı da neden kültürler üzerinde az konuşup şebeklik işine giriyorsunuz. 1 buçuk ayda neler değişmedi peki:

1. Danilo Zanna'nın Türkçesi

Programda ki bir numaralı adamım. Yalnız Türkçesinde çok sorun var diğer katılımcılara nazaran tabiki. bu program vallah billah demesine çok güldüm :)



2. Masataka'nın Sempatikliği

Türk insanını başka bir ülkeden olmasına rağmen en çok seven insandır kendisi.



3. Sinan Çalışkanoğlu'nun  Aşırı Cıvık Esprileri

Kardeşim git programın orijinalinde sunucular nasıl bir seyret. İlkokulda yaptığımız esprileri yapma özgün ol bir Beyaz, Bir Cem Yılmaz olmanı beklemiyoruz senden şu cıvıklığını at üstünden ama komikliğide elden bırakma. Burcu Esmersoy'a zorla yakışıklı olduğunu söyletti :P ( Bana göre değil. Sizi Bilemem tabi :) )



4.  Chaby Han

Bu arkadaş  espiri konusunda oldukça başarılı çok iyi rol kesiyor. Benim tuttuğum ikinci şahsiyettir kendileri...
5.  Antonio Stokes Gülüşü

Bu adam hunharca gülen adam gibi gülmüyor mu? Kendisi programda tuttuğum üçüncü adamdır.

6. Emrach ve Andrey'e
Aynıydılar Efendim. Bazı seyirci kızlarımız sadece onlara bakmak için izleyip konuyu kaçırabiliyorlar.  Aynen şu bakışı atıyorlar.

7. Robbie Lee Valantine

Düştü mü düşecek mi diye onu ayrı bir gözlemledim :) Çok şükür düşmedi.

Değişenler

1. Ömür Abimizin Gitmesi

Ömür Varol ekipten ayrılınca işin içine Burcu Esmersoy dahil oldu. Burcu Esmersoy'un sunuculuk olayına bir şey demiyorum ama olaya yakışmadı. Zaten formata uygun değil bayan sunucu... İlk Programı olduğundan  da olabilir. Ömür Varol'u ayrı bir gözüm aradı. :8

2. Dekor

Her şeyi değiştirmişisiniz dekor namına o sandalyeler hala aynı büyük ayıp :P

Son bir ekleme olarak, ben Sinan'a program başladığından beri uyuz oluyorum. Elin Oğlu Reytingleri onun yüzünden düştüğünün kanaatindeyim.









4 yorum:

  1. Ben izlemedim ama Ömür Varol'un gitmesinde de üzüldüm yani, Burcu Esmersoy kalsaydı Ver Fırına'da :)

    YanıtlaSil
  2. Bende üzüldüm. Burcu Esmersoy bu programa yakışmıyor. Neyse bu hafta izlemeyecegim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu gece izleyeyim, bir bakayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemedim bu bölümü umarım güzel bir program olmuştur. Sende eğlenmişsindir inşaallah :) benim annem izlemiş çok komıkti dedi de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...