2 Şubat 2017 Perşembe

The Legend Of Blue Sea

Dikkat!Birazdan okuyacağınız yazıda spoiler vardır!

Herkese Merhaba,

Sizin karşınıza bu yazıyla çıkmaya bira utanıyorum ama bir şekilde dönüş yapmam gerekiyordu. Sonunda bende cesaretimi toplayıp yeni biten bir dizinin yorumunu yapabilme fırsatınıancak bulabildim. nerelerdeydin Yağmur Tozu dediğinizi duyabilirim biraz tembellik ettim işte bu aralar sosyal medyadaa çok vakit geçirmiyorum. Çünkü hayatım değişiyor! Neyse bu başka yazının konusu ben geleyim şah eser olan diziye.
- Hepiniz diyeceksiniz ki bu dizinin neresi şah eserdi?


'Evet konusu klasik olmamasına rağmen temel kore dizisiydi' diyebilirsiniz. Ama bence öyle değildi.Hemen Konuyu anlatayım:

" Dam Ryeong Jeoson döneminde genç bir validir. Kötülerin ellerine düşen deniz kızını denize geri salar ve deniz kızı Swe Wa ile birbirlerine aşık olurlar. Modern zamanda ise Profesyonel dolandırıcı olan Hae Jon Jae'ye aşık olan deniz kızının karaya ayak uydurma hikayesini anlatmaktadır.

Oyuncular çok iyiydi. Jin Ji Hyun'dan tutun da küçük oyuncu Shin Rin Ah'a kadar hepsi efsaneydi. Jin ji Hyun'un yerine Sim Chung'u başka bir oyuncu canlandıırmış olsa imiş bu dizi bu kadar tutmazdı. Çünkü diziyi sadece ve sadece kendisi için seyrettim tıpkı Man From The Stars'ı güzel kılan en önmeli oyuncu olduğu için. Teşekkürler unni beni güldürdün Alllah seni de güldürsün.

Diğer yandan diğer karakterlerede içim ısındı, Lee Min Ho sayesinde kore dizilerine alışmıştım zaten onun yeri başkaydı bende.

Evet Şimdi Oyuncuları tek tek anlatacağım:

Jin Ji Hyun / Sim Chung Jeoson'da Sea Hwa
sim cheong the legend of the blue sea ile ilgili görsel sonucu

deniz kızıdır. Dünya da işler nasıl gittiğini bilmez ve karaya çıktığında karşılaştığı ilk insan dolandırıcı Hae Jon Jae'dir.

Lee Min Ho / Hae Jon Jae - Jeoson'da Dam Ryeong
the legend of the blue sea lee min ho ile ilgili görsel sonucu

Lisedeyken babasına atar yapıpevden ayrılmıştır (iyi ki de ayrılmış) Annesini küçük yaştan beri görmemiştir ve parlak zekası sayesinde dolandırıcıların kralı olmuştur.

Lee Hee Jo - Jo Nam Do

İşi gücü yalan dolandır. Hae jon Jae'yi kirli işlere o bulaştırmıştır. Son ana kadar beni çok şaşırttı, oyunculuk anlamında da kendisini tebrik ediyorum. Oynadığı karakterin hakkını verdi... 


the legend of the blue sea jo nam do ile ilgili görsel sonucu

Shen Hye soo Cha Si A

Tipik ikinci kız karakteri en sinirinden....

the legend of the blue sea cha si ah ile ilgili görsel sonucu

Shin Rin Ah - Yoo Na

shin rin ah legend of the blue sea ile ilgili görsel sonucu,
Adeta büyümüşte küçülmüştür. Pek sevimlidir. Chim Seong'un karaya ayak uydurmasında çok yardımcı olmuştur.

 Benim gülmekten kırıldığım bir iki sahne ;

Cama yapışan deniz kızı, 

the legend of the blue sea sim cheong gif ile ilgili görsel sonucu
 Karşıdan karşıya geçme sahnesi, 

Küçük Görsel


Deniz kızının Seul'e gitmek için yola çıkması, (Adeta havalimanında moda rüzgarı estirdi.)

Küçük Görsel

Shim Cheong'un yemek yeme halleri (Adeta görmemişcesine) 
-Kız denizin dibinde nereden görsün o markanaları , pastaları...

Küçük Görsel

Çok ama çok Komikti.


Hayalet Shim Cheong..

Küçük Görsel


Küçük Görsel


O güldüğümüz ağlama sahnesi ve Hae Jon Jae'i kıskandırma çabaları...


Çok komik ve tatlıydı....

Hae Jon Jae'nin kızımıza yemek yapması çok romantikti

Küçük Görsel



Korumacı erkek Hae Jon Jae ^_^

Küçük Görsel


Neyse birazda diğer karakterlerden bahsedelim bu ablanın nasihatlerine kulak verin kendisi görmüş geçirmiş bir insandır.

Küçük Görsel


Bu diziyi kesinlikle tavsiye ederim klişelerle dolu bile olsa azıcık gülüp eğlenmek ve kafanızı şöyle bir toparlamak istiyorsanız mutlaka izleyin diyorum. Ben izlerken hafif Man From the Stars havası aldım ama final sahnesini izleyince bu dizi daha iyi dedim çünkü havada kalan bir final değil, her izleyicinin istediği mutlu sonu bize gösterdiler, Mutlu son için izleyin bari....

Size daha anlatacağım çok dizi var. Gelecek günleri bekleyin...

14 yorum:

  1. Hoşgeldinn öyleyse :) Bu dizi bu yılın efsanelerinden biri. Her bölümünü gülerek izledimm, gifler çok yerinde olmuş *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl izlediğim çoğu dizi müthişti. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Dram dizisi falan zannetmiştim ben bunu. Baya eğlenceli sanırım? :D Yaa sinir bozucu ikinci kız karakter -düşman- olmayan dizi var mı acabaa dizi ne zaman güzel gitse çiftin arasını bunlar bozar, görümce kılıklılar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik komedi dizisi elbette ama son iki bölümde her kore dizisinde olduğu gibi drama bağlama olayı var ama akılda hep komedi sahneleri kaldı. Görümce kılıklı kızlardan ne çektik değil mi? :D

      Sil
  3. şu sıralar sürekli kore dizileri, kore kitapları, kore filmleri ile karşılaşır oldum. biriside çıkıp beğenmedim demiyor. önyargılarımı kırıp artık bir yerlerden okumaya izlemeye başlayacağım gibi duruyor ya hadi bakalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diziyle başlayabilirsin ama kore kitapları hakkında pek fikir veremem

      Sil
  4. Sanırım br tek ben beğenmedim bu diziyi :D aşırı sıkmıştı beni. sırf başrol kadın için izledim ama 12-12.bölümde komple bıraktım. finalini bile 1 dkda şöyle bir göz gezdirerek bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası 13. bölümde tekrar canlandı dizi ama yinede güzel bitti. Yorumun için teşekkürler

      Sil
  5. çok çok güzeldi bitmeseydi izlerdim devamlı :) bende çok beğendimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sürekli izlerdim bende ama böyle kısa olunca daha tatlı oluyor

      Sil
  6. Dizilerle hiç aram yok devam ettiremiyorum. Ama eğlenceli bir diziye benziyor .)

    YanıtlaSil
  7. Vizelerim biter bitmez izledim bu diziyi ve çok eğlendim. Lee Min Ho yıkılıyodu valla 😄 2 yıl askerlik yapacakmış galiba çok üzgünüm. Küçük kıza bayıldım. Finali de fena değildi en azından mutlu bitmesi iyi olmuş. Bazen capslerini görüyorum da özlüyor insan... Kucakladım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şu vizeler.. bende vizeler bitiminde izlemiştim şimdi finaller ile boğuşuyorum. özlenmez özlenmez mi bu dizi? :)
      Kuucaklandınız :) <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...